Sunday 10 July 2011

What's wrong with being a teacher?

 What's wrong in of being a teacher? I've been thinking...Jesus Christ was a teacher, wasn't He? He was preaching here and there and nobody was upset, apart from unloyals, perhaps.
Trebuie s-o iau pe romaneste.
Tu cred ca ai fost prea mult lecturat de catre tot felul de invatacei si de aceea ai ajuns la o supra saturare de invatatura.
Tie ti s-a parut, ba mai mult, erai convins ca eu ma uit la Tour de France din snobism si ca sa nu apara ca "uite domnule si la asta isi pierde timpul cu ciclismul", eu as fi inventat ideea de raspuns: ca imi place sa ma uit pentru ceea ce se poate "invata" din asta: un pic de geografie un pic de istorie, un pic de arta.... Tu ma clasifici din ce in ce mai mult, ne dandu-mi nici o sansa de a fi eu insami. Tendinta asta de clasificare o ai mai de mult. Toata lumea ta e clasificata, etichetata, sablonata. Tu foarte greu poti lasa ca o persoana cu o anumita eticheta, clasificare, sa treaca dintr-o "clasa" in alta. Lumea e mult mai complexa decat o vezi tu.

No comments:

Post a Comment